Oldalak

2013. május 13., hétfő

Utazás önszántamból?

Egy sóhajtással elterülök az ágy matracán, s élvezem, hogy lassan belesüppedek. Aaron felé fordulok:
- Akkor most mi van Suzanne-nel? - A szemét forgatja.
- Muszáj neked mindent mindig tudni? - Pff..
- Igen! Baj? - Újabb sóhaj. Lucy szólal meg:
- Zavarok? Kimenjek esetleg? A világért sem akarok zavarni! Különben maradjunk annyiban, hogy Susy-nak elég erős öhhm, meggyőző ereje van...- Mérgesen közbevágok :
- Jó, értem. Nem akartok vizsgázni menni? Vagy valami! Komolyan, fél órája folyékonyan beszéltek nekem a semmiről! - Ar feláll. Elindul felém, ledobja magát mellém az ágyra:
- Figyelj, ez valószínűleg érthető. Gondolj bele! Ha a semmitől ennyire felizgatod magad mi lenne ha mondanánk is valamit? - Továbbra is pukkadozok:
- Kész csoda! - Megadóan egymásra néznek. Luc elhagyja a szobát, de a válla felett azért visszaszól:
- Aaron, én bírom tovább. Intézd  el a barátnődet, jó? - Hangosan kifújom a levegőt:
- Ennyire rémes vagyok? - Aaron vigyorog.
- Nyugi voltak már rosszabb pillanataid is! - Átöleli a vállamat.
- Ar? Mire akarsz rávenni?
- Téged nehéz kijátszani... - Még szorosabban megölel. Hagyom. Miért ne? Biztonságban érzem magam. Belefúrom a fejemet a vállába.:
- Na jó, megadom magam! Mit szeretnél?
- Próbáltál már magadtól Utazni? - Meglepődök. Nem feltétlenül ilyen kérdésre számítottam.:
- Ööö.. Nem, nem igazán, miért? - A kérdésemet figyelmen kívül hagyja:
- Megpróbálod a kedvemért? - Elmosolyodom, bár úgysem látja:
- Megpróbálom, de nem a kedvedért. - Elkezd csikizni. Azon veszem észre magam, hogy visítva rángatózok:
- Naha,  Fehejehezd behehehe! - Kiröhög.
- Akkor megpróbálod? - A fejemet rázom.
- Nehehehem, mehehert zsahorohoholsz! - Végre abbahagyja, én pedig levegőhöz jutok.
- Oké, rendben de vannak feltételeim!
- Rendben! Mégpedig?
- 1. Nem csikizel!
  2. Ha a százholdas pagonyba, vagy ilyesmi helyre megyek kiszedsz!
  3." A kertet ásom!" Vagy nem így van a mondóka? - Annyira nevet, hogy csak bólintani tud, nagy nehezen azért kinyögi:
- A mondóka így szól: "3 Te vagy az én párom" Te te nyugodtan áshatsz kertet, ha nem felelek meg...
- Idióta! Na most csendet! - Szorosan behunyom a szemem. Próbálok egy helyre koncentrálni, de nem jut eszembe semmi. Hirtelen bevillan egy mese, amin kicsinek mindig elaludtam, s az utazás kezdetét veszi.

2 megjegyzés: