Oldalak

2013. május 2., csütörtök

Magyarázatok

Hirtelen rádöbbenek, hogy ennek a dolognak nem tudom milyen lesz a kimenetele...( a suliban a lógást elég komolyan büntetik...) Ezért most elmagyarázok néhány dolgot ami, esetleg nem volt elbeszéléseim során teljesen érthető.

Az biztosan érdekel, hogy Aaron honnan tudja, hogy bajban vagyok az utazásaim során: Röviden: Ha hozzám ér  amikor utazom, látja amit én. Ez elég bizarr, de erre nem tudok mit mondani.

A szárnyaim. Hátrapillantok, most is vidáman lengedeznek mögöttem. Hopplá tényleg! Egész jó menekülési útvonalat biztosítanak...
De nem erről akartam filózni. Ar-ral van egy elméletünk a szárnyaim megjelenésére (Rengeted volt de a legkevésbé eszementet írom le): - Valószínűleg a sokkhatás miatt jöhettek elő. Jobb ötletünk nincs.. (Vagyis az elég idióta ötlet, hogy megbűvölt egy varázstündér/csillámpóni(?) ...) Igazából abban maradtunk, hogy bármi is történt, számomra elég praktikus-...


Közeledünk az irodához. A Tízcentis Sarkak vészjóslóan kopognak mögöttünk. Megállunk az ajtó előtt. A vaskos tölgyfa jó hangszigetelő lehet ha nem hallatszik be Hisztérika tankszerű járása.. Határozottan bekopog, majd benyit és maga előtt beterel minket. Az igazgatónő kérdőn néz fel munkájából. Érzem, hogy rosszullét kerít hatalmába, ami végül is érthető mivel lassan egy napja nem ettem. A bútorok vad táncba kezdenek, a piros plüssfotelről az jut eszembe, hogy le akartam hányni. De nem érné meg, olyan mesze van! Minden elsötétül. Újra körbevesz az ismerős puha feketeség. A gyengélkedőn térek magamhoz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése