Oldalak

2013. május 6., hétfő

Lucy

 Mindent elmeséltem Aaronnak, aki most itt értetlenkedik. Ami rosszabb, az az hogy láthatóan nem hisz nekem. Kezdek begurulni.
- Mi értelme lenne hazudni?! Meséld már el nekem.- Valaki jöjjön be különben valószínűleg nyolc napon túl gyógyuló testi sérüléseket szerez.
- Mondjuk valamiért bepipultál Dean-re és most rá akarod bizonyítani az öngyilkossági kísérleted?- Semmi kétség teljesen meghülyült.
- Te nem vagy normális! Komolyan ilyennek ismersz?- Ez nem lehet.
- Hát bocs, de el tudom rólad képzelni...- Pislogás nélkül meredek rá. Ez nem Ar. :
- Mit csinált veled "D"?
- Semmit az égvilágon!-Lassan de biztosan érzem, hogy dühbe gurulok. A helyzetet Lucy menti meg azzal, hogy beviharzik a szobába.
- Amy, jól vagy? - Aggódik értem. Már csak ez hiányzott.
- Jobban nem is lehetnék...- Látom az arcán, úgy dönt inkább semmibe veszi szarkasztikus megjegyzésemet.
- Aaron, szerintem menned kéne! - A hangja folytott, de dühös. Suzanne barátnője engem véd? Hát ezek szerint vannak furább dolgok az életben a sajtos makaróninál.. ( Most komolyan azt hogyan képesek az emberek megenni?) Ar szó nélkül távozik. Ez fájt. Már úgy két perce csendben ülünk. Irritál a némaság, inkább megszólalok:
- Ki hiszi még azt, hogy magamat akartam kinyiffantani?- Lucy arca megrándul.
- Mindenki.- De jó! Ezek szerint rám szabadítanak egy dilidokit...
- Te is ugye? Csak sajnálsz. Figyelj jól vagyok, azért mert sajnálsz inkább ne ülj itt. - Fölvonja a szemöldökét.:
- Hiszek neked. Különben ki kéne békülnöd Aaronn-nal mert nélküle neked elég öhmm veszélyes... Mondjuk állj pozitívan a dolgokhoz. Végül is még élsz, s mivel egy Vadász üldözött ez nem kis teljesítmény... - Lucy mindenről tud. De kitől? :
- Egyáltalán ki vagy te? - Sóhajt. A George Bush nem teljesen olyan, mint amilyennek hiszed. Valamilyen szinten igazad van a diliházas elméleteddel... A legtöbb diáknak különleges képessége van. És hát, úgy tűnik te nem is tudod milyen fontos vagy..
- Fontos? Ki a fenének?! Nem válaszoltál a kérdésemre... - Úgy tűnik ma minden utamba kerülőt sértegetek...
- Bocsánat! - Elvigyorodik:
- Semmi gond! Nem vagy szomjas? Hozok egy limonádét, aztán mindent elmesélek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése