Oldalak

2013. május 15., szerda

Alice tesói...

Lassan kinyitom a szemem. Irtó fura az egész. Az Utazás még sohasem következett be csak azért, mert azt akartam volna. Egy tó partján állok, emberek közelednek csónakkal. Pillanatok alatt felismerem a helyet. Az Alice Csodaországban-nak az egyik nem nagyon ismert változata. Hát persze, közvetlenül az út előtt erre gondoltam. Kicsinek ha beteg voltam mindig ezen a filmen aludtam el. De most mi a dolgom? Valószínűleg semmi gond errefelé. Eközben a történet előrehaladt. Alice mindjárt elalszik. Én pedig nem látom az álmát, tehát valószínűleg nem is követem vele együtt a fehér nyulat. Na sebaj úgy is kíváncsi vagyok, hogy a többiek addig mit csináltak.:
Alice két nővére ahogy meglátják, hogy húguk békésen szundikál, megpróbálják vízbe fojtani (!) ami nem sikerül. Az események gyorsan követik egymást én pedig ledöbbenve állok.( Szitkozódnak, szidják a jó tündért, aztán Alice halhatatlanságát (?), végül otthagyják és felém indulnak. A torkom megmagyarázhatatlan okból elszorul a torkom. Most látnak meg:
- Hé, te ott! - Elönt a pánik. Képtelen vagyok megszólalni. :
- Szárnyas kis csaj! Hallod!? Esetleg valami gond!!? - Összeszedem magamat.Nyelek egy nagyot, s próbálom saját magamat nyugtatni: " Teljesen részegek. Kissé becsípett emberek az Az Alice Csodaországban-ból. Pánikra semmi ok" Nagy nehezen megszólalok:
- Miért bántjátok? - A hangom magabiztos. Úgy tűnik vannak még csodák! Ezt ők nem feltétlenül gondolják így, mivel fenyegetően felém szeretnének indulni, ami abban mutatkozik meg, hogy nagyjából az én irányomban dülöngélnek. A szárnyaim ösztönösen működésbe lépnek. Vicces most már szinte megszokásból használom őket.. Ó tényleg valahogyan ki kéne magyaráznom a magasugrás versenyt, vagy legalább megtanulni magasugró-pózban repülni.. Miért is agyalok ezen amikor négy részeg alak akar kinyírni? Hirtelen az egyik bizonytalanul felém tart egy kést. Célozni próbál ami nem igazán megy neki, de azért hátborzongató. A következő pillanatban éles szúrást érzek a bordáim között. Sötétség. Durva és erőszakos feketeség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése