Oldalak

2013. május 17., péntek

Citromos minyon

Pislogva nézek körül. Nem a helyen csodálkozom, már jóval többször jártam, mint azt valahi is szerettem volna. Hogyan kerül ide Aaron? Láthatólag ő is le van döbbenve. Az arcán olyan kifejezés ül, mint az ötéves kisgyerekeknek amikor meglátnak számukra valami nagyon vonzó de egyben ijesztő dolgot. Látom, hogy a füvet tapogatja. Hát igen, eddig bírtam röhögés nélkül. :
- Nyugi nem esz meg! - Félve néz rám.
- Amy, hol vagyunk? - Sóhajtok. Mintha ez nem lenne teljesen egyértelmű:
- Üdvözöllek a százholdas pagonyban! Első vendégként ön ingyenes idegenvezetést nyert! Indulhat a láb busz? - Na most kiröhög. Bár ez még mindig jobb, mintha úgy nézne rám, mint egy anygyalra vagy valami ilyesmi fura lényre. Nevet de hirtelen fuldokolni kezd. Odalépek hozzá, s mivel nincs jobb ötletem hátba verem. A módszer hatásos, néhány öklendezés után végre úgy tűnik nem fullad meg.
- Jól vagy? - Nyel egyet.
- Aha... - A szememet forgatom:
- Nem tudsz valami meggyőzően hazudni... Na mi történt? - Zavarban van.
- Ööö.. Néztél már magadra? - Hát persze! Ő még nem látott az Utazó alakomban. Mondjuk azt nem gondoltam volna, hogy ilyen hatást váltanék ki az emberekből... :
- Pontosan mi bajod? - Odanyújtom neki a kezem. Hagyja hogy felsegítsem, azután válaszol. :
- Semmi, menjünk! - Most én vigyorgok, mint a tejbe tök:
- Okés, és mégis hova? - Úgy tűnik sikerült elgondolkoztatnom.
- Hát ez egy jó kérdés. Amelie, beszélnünk kell! - Utálom ha teljes nevemen hív, és ezzel ő is tisztában van! :
- AMY! Jó?! Különben miről kéne beszélnünk? - Sóhajt.:
- Rólad. - Pff... Az emberek kedvenc témája vagyok! Ráadásul annyi fáradságra nem képesek, hogy legalább a hátam mögött beszéljenek ki! Elhúzom a számat:
- Mi az? Legyünk rajta túl minél gyorsabban! - A szája szélét harapdálja. :
- Jövök Lucy-nek citromos minyonnal... - Aaronon egyszerűen nem lehet kiigazodni:
- Most ez hogy jött ide? - Unottan néz a babakék égre, mintha legalábbis értenem kéne.
- Fogadtunk, és ő nyert.
- Hülye vagy Luc-szel fogadsz...Ja, és mázlid is van, hogy csak egy citromos minyonban fogadtatok.  Ez az komoly dolog amit el akartál nekem mondani? Egy fogadás, s egy süti sorsa a büfében? - A lábával dobol, úgy tűnik felfedezte, hogy az a fűnek nevezett izé fura hangot ad ha erősebb ütés éri. Mint egy ovis, de komolyan! :
- Nem ami téged érint az a fogadás tárgya. - Morogva megkérdezem:
- Esetleg leüljek? - Bizonytalanul néz rám:
- Hát lehet, hogy jobban jársz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése