Oldalak

2013. május 11., szombat

"Csipkerózsika szindróma"

Leheveredek a nekem kijelölt ágyra.:
- Na mi van Dean-nel? - Luc a markába köhög, megköszörüli a torkát, tüsszög egyet, kifújja az orrát, s mivel már nincs jobb ötlete az időhúzásra végre válaszol nekem.
- Nem hiszem, hogy mostanában zargatni fog. - Érdeklődve nézek rá.
- Miért? - Lucy zavarban van. Nem is kicsit. Most már jobban érdekel a dolog:
- Mi történt vele? - Szobatársnőm zavartan köszörüli a torkát. Aztán kinyögi:
- Jól van, na kinyírtam, de te miért élvezed, hogy kínozhatsz? - Nevetek rajta.:
- Vicces vagy amikor kínlódsz... Hogy nyiffantottad ki? - Grimaszol egyet:
- Szadista! Nem kívánok részletekbe bocsátkozni! - Tudom, hogy ennél többet most nem tudok kiszedni belőle. Valami fontosat azért még akarok tőle kérdezni:
- Miért vagyok én fontos? Mert a százholdas pagonyban találom magam? Vagy Hasfelmetsző Jack akar kinyírni? Esetleg mert enyhe "Csipkerózsika szindrómában" szenvedek?! - Sóhajt.
- Látom nem érted. - Most vágok pofákat.
- Hát, nem. - Mély levegőt vesz. Ez hosszú lesz.
- Amy, te nem csak mesékbe tudsz utazni! Ha megtanulod kezelni a képességedet, képes leszel Utazni a térben és az időben. Tudod, hogy ez mekkora hatalommal jár? Ezért akarnak még azelőtt megölni, mielőtt megtanulod. De mi  ezt nem fogjuk hagyni! Ugye Aaron? - Ar lép be a szobába.
- Ühüm. Amelie Lincoln közutálat tárgya vagy... Csak hogy tudj róla. - Kérdőn nézek rá:
- Miért is?
- Mert "miattad lett öngyilkos Dean" ... - Akaratlanul is mosolygok.
- Ezt hogyan intéztétek el? - Luc szólal meg:
- Látom nem is tudod, mekkora meggyőző ereje van Suzanne- nek....

1 megjegyzés:

  1. wáááá bepörögtem :D nagyon tetszik :) mikor jön a következő?? :)

    VálaszTörlés