Oldalak

2013. április 29., hétfő

"Manci néni macskája"

Az elmosódott foltok szép lassan képpé állnak össze. Körülnézek. Egy bálteremben állok. Na köszönöm, most ebből jöjjek rá, hogy hol vagyok? Annyi bálos mesét írtak. A fejemet forgatom, hátha észreveszek valami érdekeset.A nők különböző ruhakölteményekben illegetik magukat. Ettől nem lettem okosabb. Dulakodást hallok a hátam mögött, az utolsó pillanatban vetem földre magamat, egy láncfűrész (?) repül át a fejem felett, és beleáll a falba. Na de jó. Valami modern horrorba csöppentem. Hogyan lehet hogy nem ismerem? Elég valószínű, hogy ez csak egyik embertársam elmebeteg elméje. Viszont amikor meglátom a "Láncfűrész-hajigálót" már kicsit sincs kedvem itt maradni. Úgy tűnik Aaron olvas a gondolataimban, mert a színek összefolynak előttem és egy kék ágytakarón találom magamat.

 Mindkét fiú aggodalmasan fölém hajol. Dean szólal meg:
 - Amy, ha elég jól vagy vissza kéne menned a szobádba.. Hajnali öt óra.- Most ugye ugrat? Ennyi idő nem telhetett el. A fegyver emléke még túl élénken él bennem, most nem tudom elviselni az ugratást.:
 - Hülyéskedj, a Manci néni kismacskájával "D"! - Sóhajt egyet és az orrom alá nyom egy órát. Nem hazudik. Picit fáradt de poénosnak gondolja magát, mert miközben leugrom az ágyról és az ablakhoz sétálok, utánam szól:
 - Hol lakik Manci néni? Szeretem a macskákat...- Meglebegtetem a szárnyaimat  és felröppenek az ablakpárkányra. A vállam felett visszanézek Aar-ra:
 - Miért is énekeltek a macskák?-kérdezem. Szó nélkül Dean-re mutat. Bólintok. ( Tehát, Dean-t akarta nekem bemutatni. Eddig úgy tudtam nincs szobatársa, ezek szerint "D" az új fiú. Én pedig előbb megismertem őt, mint a "nagymenők".. Amelie ki fog nyírni.) Kiröppenek, az ég már halvány rózsaszín. Sietve repülök a szobám ablakához. Besurranok és becsukom magam mögött. Csak most veszem észre, hogy többen verik az ajtót. Nyelek egyet. Pillanatok alatt pizsamát veszek, összetúrom az ágyamat, a fél paplant magam után húzva indulok az ajtóm felé. Észbe kapok és összegubancolom a hajam. Kinyitom az ajtót:
 - Mi az? Ég a ház?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése